Club van 100

De Club van Honderd bestaat uit een groep mensen die de club een warm (financieel) hart toedragen. De naam is nog afkomstig uit de goede oude gulden tijd. De huidige bijdrage is natuurlijk netjes omgerekend naar de euro - €50,-.

Leden van de Club van Honderd ontvangen een aantal keer per jaar de digitale nieuwsbrief. Zo blijft men op de hoogte van alle evenementen en toernooien van de vereniging. Verder is het de bedoeling dat ieder jaar weer een leuke bestemming wordt gevonden voor de bijdrage van deze gewaardeerde leden. Wilt u meer informatie over de Club van Honderd, mail dan naar voorzitter@vvdrienerlo.nl.

Door de jaren heen zijn er vele spullen gekocht van het Club van 100 geld. Onder andere het scorebord op het Bastilleveld, tweemaal een muziekkar (ondanks dat we meerdere WB'ers als leden hebben, konden we de eerste niet repareren), en natuurlijk de Drienerlo caravan.

Hieronder zijn de huidige helden van de Club van Honderd weergegeven.  Zoals u ziet zijn de honderd leden nog niet gehaald dus meldt u snel aan en steun uw favoriete studenten voetbalclub.